Wednesday, February 15, 2006

Lite bättre lite snyggare

Vem är det säger ni, jag säger jag.

Alltså jag är ITK som mina huligankompisar brukar säga (In The Know) Här lägger jag uppe nyheten om lydmar dagar innan det står i metro.

Inser ni vilket nyhetsvärde denna blogg har, vilket existensberättigande! Snart blir bloggen medlemsblogg och det är vipkort som gäller och prenumerationskostnad. ALla vet ju om att det som är gratis inte är kvalité och vi har ju redan konstatera att Moi dante är kvalité. Så alla ni tiotalet personer som läser bloggen bjud mig på öl så skall jag ge er mer skvaller.

/D

4 comments:

Anonymous said...

Du får väl ta och släpa dig upp till vårts lands hufudstad så ska jag bjuda dig på några bira!

Och så kan du ge mig Vip-kortet ;)

"Dante" - den första betalbloggen!

Succée eller flopp? :D

Jag räcker upp armen och röstar för Succée!

Kan man avbetala?

Anonymous said...

Succé, så klart!
Och jag betalar med en middag då och då.. det är väl ok?!

Anette said...

Vad fasen, räcker det inte med att jag tänkte på dig när jag åt middag häromkvällen...ska man nu behöva bjuda dig på sådan också?

Men sure thing, visst kan jag väl göra det - funkar det med Donkan? Fast det blir en fasligt lång resa för lite käk... ;) För inte tänker jag bege mig till din obygd inte...

Dante said...

Patrik - Mina vipkort är long gone, förrutom spykortet som jag av någon underlig anledning fortfarande får, det säger väl lite om statusen på det stället.

Du får ta tag i hyndan och trassel och vippa dig lite med dom.

Softa grabben!

SUs - Du din mat får mina ögon att tåras och min mage att kurra. Jag räknar dagarna tills nästa inbjudan ;-)

NEt - Birkastans är det minsta jag begär! och jag är beredd att ta the pepsi challenge mot sth any day. CPH är faktist fett med nice!

Well jag försöker i alla fall övertyga mig om det ;-)

/D