Wednesday, February 08, 2006

Behave!

Jag var ju i sth igår, varför varför skottar ingen? Där slaffsade jag omkring med mina lågskor och blev oacceptabelt blöt. Att stockholmare kanske inte är så vana i vid snö kan jag väl köpa men surely så måste ju någon av alla tusentals inflyttade norrlänningar som pratar stockholmska och håller på bajen kunna informera hur man skall behandla snö. Snö skall skottas bort EOD.

Idag skulle jag flytta in på mitt nya kontor här i malmö. Tydligen så hade dom missuppfattat saker och ting för inga möbler eller Internet fanns på plats. Alltså själva tanken med att jag flyttar in på ett kontorshotell är ju att jag skall slippa och rådda med alla smågrejjor eftersom jag nästan aldrig är här nere endå. Men så var det tydligen inte. Vad göra? Jag skall ju på boll i morgon tillsammans med den pensionärsförening jag är med i varpå jag måste sluta tidigt så jag har en del att jobba med så jag fick pysa hem till min kamrat M i vars kök jag jobbat i hela dagen.

Jag kan iofs förstå hans frustration att han ej har kunnat sitta och kolla in tyskläderporr och lyssna på sina greatest hits med carola medans jag är här men det är endoc inte befogat att bli så frustrerad att han skriver som följer på ett forum. M och M jag ser er och jag kommer hugga er i morgon!

BTW är det casual att chatta på Lunarstorm?
Grabbar ni köper biran imorgon, jag måste fan vara full för att palla umgås med er.

/D

#0
Vår gemensamma vän, Mr big shot-chef sitter, iklädd kostym, i mitt kök och jobbar eftersom han förtillfället inte har något kontor :)

#1
*asg*
"Jag måste kolla upp resurspoolen"
*går till kylen och hämtar en bira*

#2
Hur dags är du redo imorgon?

#3
Just fan det var imorgon ja, ska vi køra tidigt och møtas upp vid mitt hotell innan vi drar? ta ett par bira och så? vad sags om 16-17-tiden?

#4
Låter bra. Fast vi drar väl till nån pub och tar några öl? Låter lite trist att hänga på ditt rum :)

#5
Var ska du dra ditt ladd då? ;)

Vi kan hugga en pub, men då tar vi nåt Millwall-hak i en skabbig förort nära arenan.

#6

Du får bjuda på grejorna imorgon. Jag hade ju förberett som fan här i helgen.. fixat skarpa öl, köpt in maker osv. Din tur att prestera lite nu...

#7
Jaja, för att toppa din hospitality har jag fixat en svit på Hilton. Ladd, sprit och luder innan limon åker ut mot Brøndby...

Blir typ en folkpiss och en bitchslap.

#8
När kan du... och dante komma ifrån jobbet?

#9
Så fort han har typ omstrukturerat sales management-policyn och tagit hand om min disk.

Vi drar härifrån vid 1600...

#10
Hahaha, koolisch.

Måste vara en sight for sore eyes.

"Möllan Suites - Your no 1 in telecom parks" och en bild på dante som kør pekfingervalsen i ditt køk.

Det blir fint. Jag sticker nog direkt harifrån.

Min lur är OK nu.

No comments: