Thursday, February 23, 2006

sportlov!

Jag börjar bli sugen på att skaffa barn alltså inte för att jag har en så jäkla lust att bli väkt kl 06.23 varje morgon för att se på bananer i pjamas och ej heller för att jag diggar att få barnmat på min bosskostym. Jag vill ha barn för att jag annars känner mig blåst på sportlovet.

När jag var liten knodd då var ju sportlovet fett med nice vi åkte till fjällen med familjen och hade det soft, sen bidde jag tonnåring och åkte iväg med polarna till zell am zee och hade det ännu roligare. Och sen blev jag vuxen och med min finaste powerslips så sitter man framför dataskärmen och leker vuxen och tycker liksom att man gjort en bra trade in, gubbmage och powerslips mot sportlov. A fy fan säger jag bara, jag vill ha sportlov och jag vill åka skidor!

Så jag skall fan skaffa en Dante jr nu så jag kan få sportlov igen.

Skön match igår av tre kronor. Fan vad det sög häst igår att sitta och lyssna på alla itsnören som sportade senast på gympan i högstadiet som med förnärmad min försökte tala om att göra en läggmatch som tre kronor gjorde mot slovakien var en skandal, oetiskt osportsligt och en omöjlighet om man ville vinna nästa match jada jada. Fan ni har noll koll era jävla sopor. Det handlar om att vinna OS och för att vinna os så måste man vara smart. Typ lira skadade spelare och vinna den icke viktiga matchen för att sen i kvarten och på dyngtorks för alla är uttröttade är icke cool and the gang.

The knife nya funkar som fan!

Ingen fotboll ikväll bittert sa bill buttert sa bull.

/D

No comments: