Monday, February 13, 2006

Varför kan jag när inte du kan?

Okej ni stackare som läser bloggen har kanske lagt märke till att min tjej har världens känsligaste öron och vaknar för minsta lilla ljud. Typ om mina ögonfransar råkar nudda täcket då skapar det ett så hemskt ljud att det är omöjligt för tjejen att sova. Well jag har ju fått utså att likt en irakisk krigsfånge bli väckt var 10 minut genom allehanda tortyrliknade sätt typ sparkad på nypt osv osv. Men jag har lärt mig leva med det.

Inatt så sov vi ju ej i våran 1miljoners säng så tjejen var inte nöjd med sängkvalitén och hela natten så rumlade hon runt i sängen som en lite mini iller, oförmögen att hitta en sovställning. Till slut fick jag nog och tog mitt täcke och la mig på golvet för att få sova ut. Väckte jag henne? sparkade jag henne? Täppte jag för hennes näsa eller testade att stoppa saker i hennes mun. NOpe nej nää. Jag accepterade läget och flyttade på mig utan att väcka henne.

Så bra är jag.

Btw har jag sagt att jag är snygg också. Fan killar som mig görs inte längre, drömkille me!

Nu skall jag porrsurfa lite så adjö.

/D

1 comment:

Anonymous said...

Muahah, ni verkar ha ett riktigt "sängliv"

Upplever inga sådana problem hemma, är nog ganska tyst när jag sover, och tjejen är inte så känslig heller :)

Du e snygg! Men inte snyggare än mej! ;D