Wednesday, February 22, 2006

BOOOOOORING.

Mitt liv är just nu upp tidigt som fan jobba jobba jobba i 180, sen komma hem sent på kvällen trött som ett miffo ligga i sängen och halvsova till OS samtidigt som jag har skuldkänslor att jag inte underhåller tjejen med roliga anekdoter, suprisemiddagar och annat skojsigt.

Fan inget kuligt har hänt inga roliga små anekdoter, mitt liv är just nu lika spännande som en pausfågel i P2. Det känns som jag aspirerar på södra sveriges tråkigaste blogg om jag skall underhålla er vart som hänt dom senaste dagarna. Jag har varit i gbg och jobbat jobbat jobbat sen så sov jag lite och så jobbat jobbat jobbat.

Well en kul grej från natten, tydligen så snarkade jag inte något alls! Däremot så kliade jag mig ”väldigt högljutt flera gånger”. Jag tror vi alla kan konstatera att jag bor ihop med världens nästljudkänsligaste varelse. Det skall tydligen finnas en hund i eslöv som hör när man tappar en synål i väsby men efter det så kommer M på andra plats.

Imorgon är det boll i CPH, dock inte aktuellt att åka eftersom inte ens martin kan med att joina upp en liga som försökte slå honom på truten för några månader sedan, dock är jag så jäkla sugen, dricka bira se på boll och stöka ut sig lite tristess ;-)

Jag skall skicka ett gäng softa låtar till Martin och pumpa honom med Fotball factory quotes alá

“Are you gonna sit in some poxy office with a cunt for a boss telling you what to do as you count your pennies trying to make ends meet in a country that's sinking into strikes and wars and at the end of the day you go home to your cosy little flat in 'nowheresville' and pull your IKEA curtains shut to hide from the big bad world and pretend it's not happening? Or are you gonna stand up and be counted, make a difference and feel the rush? Just for once say "fuck it". I'm coiled up like a spring and I'm ready to burst and wanking ain't doing it anymore. I need violence to make me feel I'm still alive. I know what I'd rather do, mate. Tottenham away. Love it!”

Kom igen nu martin! Visst är du väl lite sugen på boll va? ;-)

/D

7 comments:

la-camla said...

Börjar så smått undra om tjejen din har spelat in dig när du snarkat än?

Dante said...

Jo hon har spelat in mig, dock så tror jag att det är en förfalskad fil för det låter lite som en blandning mellan en döende val och en tretonnstruck som växlar ner och kör över hallandsåsen.

Tror inte att det är så jag låter alls. Jag kräver vittnen jag litar inte på tjejen i frågan ;-)

la-camla said...

Men hörru.. Du vet väl att alla snarkande män borde dö. Vi kvinnor behöver också vår skönhetssömn. Köp sånt där näsplåster bums...
/Från den tredje mest ljudkänsliga personen någonsin :-)

Anonymous said...

För det första. Är det bara hos mig som hela den här sidan är full med kinesiska tecken?

Jo, klart jag är sugen på boll. Men jag måste packa ner hela lägenheten i lådor och du behöver all din energi för att kunna bära dessa lådor på söndag. Således blir det ingen fotboll.

/Martin

Anonymous said...

Gubben, livet är inte roligt hela tiden. Har inte din mamma lärt dig det?

Dante said...

Ladyc -

Alltså hon vet vad som gäller får jag sova med öppet fönster så snarkar jag inte. Tvingas jag sova i en bastu då snarkar jag. i 28 gradig värme hjälper inga plåster. Visst att det är lite småruggit ute men vi har tjocka täcken för det. Ett sovrum skall max ha 16 grader för jag skall sova som den prins jag är.

Iofs har jag en viss förståelse att detta är viktigt för er ladies, jag menar klart ni måste ha er skönhetssömn liksom. Ni åldras ju inte med samma värdighet som boys. Det vet ju alla ;-)

Martin - Det är fan bara du i hela världen som planerar din flyttning så
a) vi ej kan gå på boll
b) om sverige går till final i hockey så kan vi ej se på den.

Fan jag är så nära att göra slut med dig nu.

Fia - När jag blir kung och har min egna lilla ö då skall det vara roligt för alla jämnt! Våga vägra tråkigt säger jag!

Nu skall jag skriva vidare på min jättekuliga rapport så att jag får ut min lön som kan spenderas på roliga lampskärmar, försäkringar och anndra skojsigheter. Blää

/D

Anonymous said...

m,

välj unicode (UTF-8) så funkar det fint.

/tjejen