Monday, February 06, 2006

Lathet är en dygd.

Fan vad glad jag är att jag inte är arab. Det verkar ju fett med jobbigt, dom verkar ju grymt engagerade liksom. Alltså karikatyr teckningarna var tydligen något som dom lackade ut på rätt mycket. En annan hade ju knutit näven i fickan och rullat över till andra sidan sängen och fortsatt kolla film och bakfylle softa. Men nä hade jag varit i Långbortistan så hade man ju fått kuta till biblan för att spana in hur en danskflaga ser ut och sen köra en pysseltimma måla klippa och göra en flagga för att sedan knalla runt i värmen och demonstrera för att slutligen bränna flaggan. Shit vilket engagemang det finns ju inte på världskartan att jag skulle palla med samma sak. Det skulle behövas något riktigt grovt i så fall, typ kissat på min pizza eller så.

I övrigt så var det en soft helg. Poker och öl på lördagen och som alla grabbar efter en tuff vecka med sprit så gick ju söndagen i vilan och skönhetens tecken. En go ansiktsmask/behandling bidde det ju på söndagen. Enligt tjejen så såg jag för jävlig ut och att ”du måste börja ta hand om dig” well om en ansiktsbehandling är att ta hand om sig själv kan man ju argumentera kring. Jag valde dock att acceptera eftersom det innebar en halvtimme ligga på rygg och bara softa.

Annars så händer nada känns det som, grymt mycket jobb. Är i GBG idag och i morgon blir det Stockholm men sen blir det några dagar hemma i malmö så jag hinner ikapp.

/D

No comments: