Friday, April 04, 2008

Trevlig helg

Fredagen är här. Så grymt jävla skönt!

Ikväll skall jag ta det lugnt, kanske ta en kalsongfylla med tillhörande herrsurfning. Ni kanske tycker farbror Dante har blivit tråkig men jag har det slitigt på vardagarna. Jag satt igår med min kvittoredovisning och hittade ett kvitto från ett ställe här i malmö från den 6/3 01.23 på dryga 800 kr (diverse blandade drinkar) sen hittade jag ytterligare ett kvitto från ett ställe i Göteborg från den 6/3 kl 23.12 på dryga 800 kr (diverse blandade drinkar). Jag förstod ingenting, jag trodde jag var utsatt för något bedrägeri, jag menar två drinkkvitton från samma dag i två olika städer, nä surely så måste ju något blitt fel.

Sen kom jag på att det så klart stämde. Det var ju den där sega veckan då det vart ut sent och sen köra långt. Så ser mina veckor ut så jag tycker allt vi kan unna farbror Dante en kalsongfylla med tillhörande herrsurfning i kväll.

Men i morgon då skall jag pressa finbyxorna och banne mig släppa mig ut på dans. Det blir en traditionell logdans antar jag men jag måste hitta ett nytt ställe. Mitt problem är att jag blir så jävla till mig i trasorna när jag dansar med alla 30+tanter. Det händer liksom att jag för att visa min kärlek och respekt liksom bitchslappar dom lite så där helt appropå under den svängiga discodunket. Jag har känt och förstått att detta inte alltid är helt optimalt, jag har skäms och känt mig ensam. Men så idag så såg jag att det finns fler som jag.



Det känns bra.

Ha en trevlig helg när det blir dags

/D

2 comments:

Anonymous said...

Äntligen helg :D Herrsurfning låter inte helt fel... det hade jag också velat göra ikväll. Men nej då, jag ska ut och dricka drinkar med S. Tror du man kan herrsurfa lite på mobilenpå toaletten eller är det oartigt?

rewdboy said...

HAHAHA! jajevvlar va roligt de där va!!

riktigt stabilt att han sen fortsätter sin lite skeva dans precis som att ingenting har hänt!!