Friday, April 25, 2008

Jag är spännande

Ibland stannar jag upp och tänker dom mer djupa tankarna, frågor som varför och hur blev det så här flyger runt i mitt huvud.

Visst jag har väl lyckas rätt bra på tjejfronten med tanke på att jag ser ut lite som en fetdvärg. Men jag kan tycka att mitt inre, min passion för att upptäcka nya saker, förnya mig själv borde lätt till att kön av tjejer som vill ha mig torde vara längre än vad den är.

Häng med på min vecka så förstår ni vad jag menar!

I måndags så gick jag till puben för att se mesta mästarna slå gnaget.
I tisdags så var jag hemma och slökollade på CL
I onsdags så var jag på puben och såg på CL
I Torsdags så var jag på puben och såg aik-dif
I dag skall jag till puben för att se mesta mästarna slå Ljungskile
På lördag är det utgång med killarna från puben

Ni förstår vad jag menar! Jag är kul och spännande och man har liksom aldrig tråkigt med mig. Visst torde tjejen få tuffare konkurrens om mig än vad hon har idag.

I övrigt så har väl inget särskilt kul hänt. Jag lyckades med konstycket att tappa min favoritjeans mellan bilen och hemmet. Snopet. Man kan tro att hitta jeans åt mig är föga problem eftersom vi äger en klädbutik men näää vi tar bara in jeans för anorektiska killar och ingenting för feta dvärgar.

Jag skall nog bli full ikväll. Det blir så mycket roligare att jobba på lördagarna då har jag märkt

/D

1 comment:

Anonymous said...

Ljungskileeeee, Ljungskileeeee

Oj oj oj, Ljungskileeee

Hoppas att allt ät bra :-)

//D. MFF som ikväll krossar HIF