Monday, April 28, 2008

Nu är det vår!

Så var då våren här!

Ni kanske tror att Farbror Dante hälsar våren välkommen med öppna armar, ni tror säkert att som den snuskgubbe jag är att jag riktigt har gått och längtat efter att se halvnakna flickor spatsera förbi på gatan. Men icke, jag är vrång idag givetvis vill ni veta varför. Det ligger till så här att för om åren så kunde jag dölja my shortcomings genom att helt enkelt ha en snygg bil. Jag kunde stoltsera med en ölmage värt namnet och med lätt disfunktionell stor svart fasa och jag kunde vara ett as i största allmänhet. Men jag hade en fin cab och då löste sig biffen endå och farbror Dante fick byta saliv med både knappt byxmyndiga flickor från blackeberg och nyskilda löneassistenter i 40 års åldern. Livet var bra.

Idag har jag inte cab längre och jag har därmed inget som slätar över min personlighet och mitt utseende. Så nu sitter jag min Svenneson bil och likt en pedofil framför filmen dagissnuten så är det se men inte röra som gäller för mig. Bittert.

Dagens låt får bli four big speakers




/D

Ps för er kids som läser typ till regisör eller kameraman nu skall ni få ett råd av farbror Dante, eller råd o råd, ett direktiv eller kanske snarare en order får ni av mig. Fokusera alltid på brösten, alltid

1 comment:

Jo tjena said...

Du, det där sista rådet var nog det bästa du har gett!