Wednesday, April 16, 2008

Hata Malmö

Ibland så verkligen hatar jag Malmö. Nu är det ibland.

Någon idiot har stulit min antenn till bilen. Alltså stulit om dom endå hade liksom brutit av antennen, utsatt antennen för klassisk vandalisering. Det kan jag liksom förstå (som dom gjorde på min elektriska antenn för något år sedan) men nu har dom jävla djuren alltså snott min antenn. Vem snor en antenn? Vad kan en sån kosta? Typ 55 spänn eller? Typ köp två happy meal och få en antenn på köpet så jävla billigt är det och endå så snor folk den.

Det jävliga är att jag nu då får in endast en kanal och så klart eftersom mitt liv är ett hån så är det Energy. Denna kanal som gud glömde som spelar sån jävla pissmusik, men det som riktigt får mig att överväga självmord varje morgon är dessa jävla radiopratare. Vad fan hittar man dessa överartikulerade morgonpigga plastidioter.

Dagen är fan förstörd.

Jag kastar en fatwa på Malmö och hoppas fan att Gefle slår malmö ikväll med 0-10. Det kan ni ha era antenntjuvar!

/D

1 comment:

Jo tjena said...

Hahahaha sno antennen?! Hahaha fan vilka losers ärligt talat