Wednesday, April 09, 2008

Fy fan

jag läser denna artikel nu på kvällskvisten.

Jag läser detta "En sak är dock säker, jag kommer varken nu eller någonsin tycka att mobbing eller offentliga påhopp är ok.

Det borde ingen göra, vi är för bra för det."


Detta är tänkvärt och et känns som jag fått ett slag i solarplexus jag kippar efter andan och inser vilken hemsk värld vi lever i. Jag har ändrat uppfattning måste jag säga. Tidigare i mitt liv har jag tyckt mobbing och offentliga påhopp har varit så hemskt och något av det jävligaste man kan göra.

Nu go vänner har jag ändrat uppfattning, jag skall bli en mobbare och hoppa på folk i tid och otid.

Brolle Jr du är en sopa punkt

/D

1 comment:

Anonymous said...

Tack Dante för att du eh... stöttar mig och försöker få mig att få ur mig all städning som jag måste få utlopp för.