Tuesday, April 22, 2008

Hej Dante heter jag

hallå Dante heter jag och jag brukade skriva i den här bloggen. Men det var innan jag fann gud och började ägna all min tid åt Jesus krist. Well om det endå hade varit så men jag har helt enkelt varit helt fucking nollad sista tiden. Jag kollar på fotboll, jobbar, tränar och sover. Det är fan inte mer spännande än så faktiskt, liksom inte underlag för roliga blogg inlägg.

Själva gå på gymmen prylen går bra det är kul som fan. Men det här med att gå ut och gå det är så jävla fucking tråkigt att jag dör. Att gå är djävulens verktyg. Vad fan är poängen med att gå? Well hela världen må vara fuck ups som tycker det är okej att förflyta sig från punkt A till B på det mest långsamma och obekväma sätt som möjligt. Men jag, skall jag mellan A och B så åker jag bil cyklar eller springer, har jag inte mer bråttom än så att ta mig till punkt B så kan det nog fan vara liksom.

Jag avger härmed ett heligt löfte. Visst jag tänker fortsätta gå dom där 40 minuterna till gymmet. Men jag tänker icke hålla på att powerwalka en vanlig svettig tisdag bara för att det är så nyttigt no fucking way. Det händer ingenting när man går man blir inte trött man får inte ont det är bara tråkigt. Ibland så testar jag att ta långa steg men då måste jag bara hissa ner handen i röven för att fiska fram kalsongerna som sitter som en fucking jävla string upp. Nä aldrig mer gå ut och gå punkt fucking punkt.

I övrigt är jag på gott humör på alla sätt och vis.

Adjö

/D

2 comments:

Anonymous said...

powerwalk med ljudbok på iPod`en, funkar för mig! :) /Tone

Dante said...

Va va komma här med sådana där bra ider Tone. Jag vill inte jag vill inte blää blää!

Men visst det kanske går bättre med en mp3 i örat får väl testa det då. blää! :-)

/D