Thursday, April 03, 2008

Hård mot dom hårda

Det är få saker som är bättre än att gå och lägga sig efter en hård arbetsdag. Känna hur kroppen omsluts av dom sköna mjuka och varma lakanen och så försvinner man in i drömmarnas värld. Jag har aldrig förstått dom som inte kan sova. Har man ett gott samvete så sover man alltid bra brukar jag säga.

Tjejen har uppenbarligen inte gott samvete för hon sover dåligt. Hon älskar att ligga och med sina elefantöron lyssna efter om jag skall göra små ljud. Andas jag lite för högt ja då tar det hus i helvetet och då har hon sin lilla ursäkt att väcka mig ur min skönhetssömn . Jag har länge stått ut med att bli väkt att lägga mig på rygg, vända mig på mage, ta en kudde till under huvudet eller vad hon nu brukar hitta på som anledning för att väcka mig dom 100 gånger per natt hon jävlas med mig.

Den här veckan har jag slagit näven i bordet och vägrat flytta på mig. Jag ligger bekvämt jag andas ljudlöst punkt! Har du problem med ditt dåliga samvete och icke kan sova, då är det soffan för dig my dear.

Det trodde ni inte va? Att eran hjälte Dante denna snälla och harmlösa person faktiskt kan vara lite tuff. Hård mot dom hårda helt enkelt.

Det är faktiskt riktigt intressant det här med att få sova ostört en hel natt. Man blir så mycket piggare och hela världen får liksom en annan färg. Jag känner mig stark och oövervinnlig. Allt tack vare att jag slog näven i bordet. Bordet och näven skall få mötas oftare tror jag minsann.

/D

Det blev ingen utgång igår. Killen vart sur eftersom han förlorade med 5-1 igår. Jag ägde.

No comments: