Thursday, April 10, 2008

Tänk på mig

Ni skall få ett tips av mig!

Vet ni vad ni inte skall göra när ni har ont i armarna, så pass ont att ni knappt kan röra dom, eller när man i går tränade ett tungt benpass som gör att benen är typ lika stabila som på bambi, jo ni skall ej spela squash och ikväll kl 18.00 och slå vad om att den som förlorar skall bada i havet.

Det känns lite oroväckande måste jag tillstå. Till råga på allt så har Mange mitt rack i göteborg så jag får låna något jävla pissrack. Detta känns obra.

/D

4 comments:

Anonymous said...

Dante - vi tänker alltid på dig.

Anonymous said...

Som ett uttryck för hur deltagande jag är och hur mycket jag tänker på dig ska jag ta mig en dry martini ikväll.

/Magnus

Dante said...

Petra och magnus det gick åt helvete jag skall bada snart.

Kan bli kul

/D

Anonymous said...

Hur kallt var det i vattnet?