Tuesday, April 08, 2008

Det gör så ont

Vet ni vad jag känner mig som nu? Jo som en tyrannosaurus rex.



Jag har något som hänger vid min kropp som i folkmun går under namnet armar, dom är helt obrukbara. Jag kan inte fälla ut armarna raka. När jag går så har jag dom liksom nära min kropp i brösthöjd, ja precis som en tyrannosarus rex. Det hela ser mycket töntigt ut och det gör ont hela tiden. Till råga på allt så inte bara ser jag töntigt ut jag kan inte göra någonting med mina stackars armar. Visst skriva går bra jag liksom bara lägger armarna på skrivbordet och så gör ju händerna resten. Men väsäntliga saker går icke att göra. I morse kunde jag ej besudla mig själv jag nådde fan ej ner till den stora svarta fasen. Jag försökte få utlösning genom att frenetisk gnugga min bellybutton. Det fungerade föga. Jag fick ha hjälp i morse med att sätta på mig kavajen. Jag sket i slips för jag kan inte lyfta armarna så högt upp att jag kan knyta min slipsknut.

Jag bävar för att göra nr2 hur fan skall jag komma åt för att rengöra mig själv, armarna når inte så långt smärtan är för stor. Varför finns det aldrig en bidé när man behöver det.

Hur blev det så här?

Alltså jag gick in med inställningen i söndags att köra lugnt. PT la på små vikter i början och det var inte så tungt så jag bad honom öka men fortfarande långt ifrån vad jag brukar köra på. Han sa att jag var den starkaste kille han tränat. Tror fan mitt ego blir stort då, så jag typ tänkte va va du tycker detta är starkt och så sa jag till att han skulle öka på ännu mer.

Jag drabbades av hybris, trotts att jag sa till mig själv att fan Dante du fyller 35 iår va mogen på gymmet och gör inte om samma misstag som du gjort i typ 20 år nu. Well det sket sig. Tur att jag är så snygg för särskilt smart verkar jag icke vara.

Döden

/D

3 comments:

Anonymous said...

He he. Fan va skön du är.

Anonymous said...

HAhahahah, jag dör. Fan vad din blogg är bra (eller sjuk eller vad man nu säger).

Blingbling

rewdboy said...

yooo!
jag vet EXAKT hur du känner dig.
mitt kort på SATS gick ut i typ november. jag har inte varit på gymmet sedan dess för jag VET att EXAKT det där kommer drabba mig.

det gör så saaatans perkele ont av träningsvärk när man tränar armar eller bröst för hårt i början. ändå gör man det varje gång. och de roligaste är att det gör ondare dag två...



för övrigt lätt ditt bästa blogginlägg hittils..
:-)