Thursday, August 02, 2007

Slit inte ut er.

Kl är mitt på dagen. Tjejen borde ordna med lunch till er hjälte Dante. Pitbullen India borde vara ut och kamphunda och jag borde ligga i sängen och herrsurfa. Men nä Tjejen och India gör inget av ovan, dom gör ingenting eller jo dom ockuperar min säng och sover som i dvala.

Alltså alla vet ju att man i en säng så sover man med huvudet upp och fötterna ner. Tjejen och India sover på tvären, dom två tar alltså upp all plats i vår gigantiska säng och jag står i köket och diskar och tänker på ensamhet pizza och döden utsparkad från min sida av sängen.



/D

2 comments:

Anonymous said...

India är fin! Tjejen ser lite konstig ut dock ;)

Dante said...

India är jättefin! Tjejen var också fin en gång i tiden nu ser hon mest ut som djävulen ;-)

/D