Wednesday, August 15, 2007

Jag hatar myggor.

Fy fan vad jag hatar myggor. Dessa små äckliga kryp har absolut noll existensberättigande. Men men dom stackars fåglarna äter ju mygg säger någon kånken prydd fältbiolog med darrande läpp. Okej jag pissar på fåglar dom är också sjukt jävla menlösa, dom får väl åka till McDonalds som vanligt folk. Om priset för att leva i ett myggfritt land innebär att lite gråsparvar måste dö so fucking be it.

I lägenheten är det varmt, det är vi måste ha fönstret öppet på natten varmt. Det har funkat bra i år eftersom måsarna inte har terroriserat oss så mycket i år men häromnatten så dök myggdjävlarna upp. Hela min kropp är täkt av bölder, det kliar överallt, jag håller på att bli galen. Jag vill skrika jag vill slå men helst av allt så vill jag att 4-5 stycken slavinnor kliar mig 24/7 över hela min vackra manskropp.

Igår natt vaknade jag upp av det lät som en jumbolätt höll på att landa, det var en jättemygga den cirklade runt min kropp som ett flygplan som cirkulerade kring en dimmig flygplats. Till slut så hittade myggdjäveln var den skulle suga på min vackra kropp den började dyka ner mot mig, jag tog sats för att krossa myggan men jag lyckades inte höja arm. Varför undrar ni, var min arm bruten? Vilade det en vacker skönhet på min arm? Nej jag kunde inte lyfta min arm för hela armen var täkt av myggor. Det fanns inte en mm på min stackars arm som inte hade en blodsugande parasit på min arm. Så där låg jag helt försvarslös och såg hur jumbojätten på myggan landade på min axel och så sträckte han ut sin snabel och började suga blod på min högra hand, ja så stor var myggan.

I natt skall jag ha fönstret öppet men jag skall inte sova nä jag skall bädda sängen så det ser ut som jag ligger där men jag skall stå i hörnet med hårt ihoprullade tidningar redo att mörda myggor. Jag hatar myggor.

Imorgon skall jag åka till göteborg och jobba. Som av en slump är det fotboll i stan imorgon också. Kanske kanske dricker jag en öl eller två då.

Adjö.

/D

No comments: