Tuesday, August 14, 2007

bye bye pittbullen India

Idag kom Pitbullen Indias ägarinna hem så india har sagt hejdå och åkt hem. Fan alltså det är grymt tomt här hemma, jag saknar min hundkompis som fan. Hehe lite patetiskt egentligen men jag är fan hängig på riktigt. Jag diggade den hunden, mysigt som fan att ha ett lite huvud på knät när man kollar på tv, eller när hon på mornarna tröttnar på fotändan och kommer upplufsande och tar plats bland alla huvudkuddar.

Nä det här är brunt som fan.

Här kommer så en sista bild på Pitbullen india, jag har precis sagt till henne att det är dags att hon börjar hjälpa till här hemma pull your on weight so to speak, nu får hon fan ta och diska upp efter gårdagens middag och sen bädda sängen. Men pitbullen india är smart hon! Hon spelar död och så slipper hon hjälpta till här hemma.



Pitbullen india jag saknar dig!

/D

3 comments:

Anonymous said...

Gud, vad jag vill klia henne på magen när jag ser den bilden :-)

Anonymous said...

Kanske du skulle skaffa dig en vovve Dante. En egen alltså.

Dante said...

Syra - Den hunden har blivit kliad på magen så det hade räckt för 100 hundar. Fan hundar är softa! Konstigt nog så skäller dom inte lika mycket som tjejer heller ;-)

Bling - Ohh vad jag hade velat ha en hund men dom tar så mycket tid och jag flänger runt så mycket så det hade varit orättvist mot stackars hunden. Men någon dag snart skall jag skaffa hund! Då får du klappa den

/D