Wednesday, August 22, 2007

Dagens trio 1.

Hej,

Ni är mina vänner! Det är med sorg i sinnet som jag har noterat att ni har låtit er uppslukas av mammon, plötsligt är era jobb det viktigaste i era liv. Ni jagar den där lite längre titeln, det lite finare kontorsrummet. En del av er gömmer er bakom argument som ”jag är ny på jobbet” eller ”jag är chef” eller favoriten ”jag är på väg upp, jag är snart chef”

Denna inställning påverkar ert slösurfande. Detta beteende trubbar av er och när ni väl har kafferast så sitter ni helt håglösa och kollar på aftonbladet nöjessidor istället för att läsa roliga inspirerande alster från diverse anonyma fenomen.

Jag är orolig, nej det är jag inte, jag är självisk. För ni alla har blivit tråkiga vuxna plastiga som ett amerikanskt pojkband. Jag vill ni skall vara som ni var förr, unga levande fulla av inspiration. Ni skall vara trevliga att dricka öl med och att umgås med.

Som den riddare jag är så kommer jag till er räddning. Jag kommer se till att ni får möjligheten att kombinera era jobb samtidigt som ni får möjligheten att låta era 30+ fettlager dallra av skratt. Varje dag (nåja) så kommer jag skicka iväg dagens trio med det bästa som finnes på nätet uppletade av yours truly eran hjälte Daniel.

Seså torka bort era tacksamhetstårar, ta fram er bästa ”gud vad jag är busy min” och klicka på nedan länkar.

Adjö until next time.

- Luktmongo

- Ost

- Way out West


/D

No comments: