Wednesday, August 22, 2007

Dagens Trio 2

Kamrater!

Läger är värre än vad jag trodde. Någon svarade mig efter 2 minuter, vilket tyder på att han/hon förväxlat mitt mail med någon chefs mail. Allt tyder på att personen ifråga jobbar på en organisation där det premieras att svara prompt på mailen. Blev jag glad? Nej för det betyder att personen ifråga inte hade läst dom eminenta länkarna som skickats.

Nästa person som mailade hade i alla fall klickat på länkarna men kom tillbaka och klagade på att det var för mycket text.

Vänner ni förstår varför jag oroar mig.

Ni har blivit micromat, det skall vara snabbt, det skall vara lite kalorier och djävligt lätt tuggat för att ni som dom ikea människor ni är skall ta till er informationen. Jag blir trött men jag ger inte upp. Jag kommer skära upp maten för er, jag kommer blåsa på den så ni inte bränner er. Finns det nötallergiker vegetarianer var lugn jag har koll på det.

- Bortamatch

- En av oss

- Tänker


/D

No comments: