Sunday, August 12, 2007

Så satte jag henne på plats

Så vad då helgen över, jag har druckit en öl på hela helgen, det känns nyttigt och bra men endå så tragiskt.
Å andra sidan så har jag inte tränat något på hela helgen, det känns obra. Så summerar man helgen så har den varit obra.

I helgen så drog vi till cph för att gå på modemässa och träffa leverantörer och köpa kläder. Det låter glamoröst och kul, det var ett helvetet. Trångt trångt och varmt som fan vad det och i timme ut och timme in sitta göra inköp var grymt jobbigt. Det här med att vara i modebranschen vet i fan om det är så kul endå. En vettig arbetsindelning torde vara att mina partners hanterar inköpen och jag sexar med alla modeller.

När vi kom hem så var pitbullen India så där lite von oben och försökte glida omkring i lyan och lekte casual allt för att impa på oss som shoppat casualmärken hela dagen. Jag fångade upp en bild på henne när hon låg och chillade i hennes burberry keps.



Dock fick hon genast en tillsägelse av mig, mössa av inomhus vet alla. Hon skämdes och gav mig sin bästa fan vad jag är kass och skäms blick. Jag bara fnös åt henne och kastade en föraktfull blick samtidigt som jag väste nolla åt henne.



Ja så var min helg.

Adjö ny vecka nya äventyr

/D

5 comments:

Sus said...

Stockholm??

Dante said...

Nä jag är malmö. Jag skall försöka sluta resa så mycket. Det är både för och nackdelar med att inte resa.

Nackdelen så klart är att man missar att aw med dig då ju!

/D

Anonymous said...

Å med mig!! Stockholm! Stockholm! Stockholm!

Sus said...

Men hallåå.. Du kan ju inte SLUTA resa till Stockholm nu när jag flyttat hit!
Vad är det för sätt??

Vavava?

Anonymous said...

Oj, den blicken. Jag tror hon älskar dig Dante. Då menar jag India.