Tuesday, August 07, 2007

jag är äcklig

Jag jobbar från malmö denna veckan. Det är rätt så skönt faktiskt så att hunden india har någon hos sig. India gillar inte att vara själv. Vi har det rätt soft india och jag, hon sover på soffan och jag jobbar. Men så börjar kl närma sig fem, då tjejen slutar, jag sitter med förväntan i blicken och tittar på klockan och hoppas hon skall komma hem snabbt och ta över hundpassandet så jag kan bege mig ut i det underbara vädret sätta mig på en uteservering och dricka öl och gå på fotbollen.

Men ingen tjej dyker upp hon ringde vid sex och bad mig skriva upp en adress sen la hon på sen dök hon upp vid 19 och sa att hennes mamma väntade i bilen hon bara skulle hämta lite papper sen gick hon. Hon tog mina nycklar också för hon hittade inte sina egna. Så jag är rätt låst här hemma.

Jag är sur! Jag vill gå ut! Inte vara inne på årets finaste dag. Mina ögon av förväntan har blivit svarta av ilska jag planerar en riktigt manligt hämnd. Typ jag skall ha sex med tjejens bästa tjejkompis, jag skall hitta John Holmes efterträdare och så skall vi köra en dubbelmacka med tjejens mamma. Jag tänker låta odjuret i mig själv komma ut. No more mr nice guy.

Men vad gör jag?

Jo jag sitter och tröstäter, jag har smält i mig en hel påse ostbågar. Det hjälpte. Jag är inte arg längre nu känner jag mig smutsig och föraktar mig själv. Slafsa i sig fett så där och sitta här som en pubertetstonåring och tycka synd om mig själv är så avskyvärt så jag kräks. Om jag endå hade haft en gnutta manlighet i mig och i alla fall tröstdruckit typ hällt i mig en flaska sprit lyssnat på musik och ringt gamla kroggragg då hade jag haft lite värdighet kvar.

Men nä jag tröstäter.

Skjut mig.

/D

4 comments:

Anonymous said...

Haha, det där låter som nåt jag skulle kunna göra oxå. Ostbågar äger!
Ställ India som hundvakt vid dörren och smyg dig ut...;)

Anonymous said...

se det positivt, du har ju i alla fall sällskap av vovven..

Dante said...

Therrorese tjejen kom hem till slut så då tog INdia och jag en cykeltur. Det var skönt. Ostbågar är knark.

Annarki- Visst så är det Pitbullen india är bäst! hon är så mysig faktiskt

/D

Anonymous said...

Vad fin hon va, vovven. Men åååh, nu vill jag också äta ostkrokar. Ska svulla idag. Ja det ska jag fasen göra.