Tuesday, May 30, 2006

Tyst tyst det är så tyst

ack så tyst det har varit här på bloggen. Jag har haft fullt upp med att fira den stora magiska händelse att Sverige tog vm guld i innebandy!

Större än så här blir det inte bättre en så här kan det aldrig bli. For fucks sake vad kommer härnäst rundpinis, os i spökboll?

Dock så sågar jag inte utan att undersöka allt närmare, så jag fick tjejen att i helgen speeda på våra obligatoriska besök på möbelvaruhus så att jag kom hem i tid för att se sista perioden på bandyn och som sagt det var boring men slår nog endå att knalla omkring på möbelvaruhus.

Annars har det inte hänt så mycket, det pissregnade hela helgen och var fett boring, jag har slarvat med träningen. Tjejen har monterat upp 2 skåp i garderoben och fått ihop båda borden som köptes i förra veckan nu börjar nästan hemmet se normalt ut om man ignorerar dom 10 flyttlådor som fortfarande står ouppackade i vardagsrummet.

Tjejen köpte en födelsedagspresent till mig igår, eftersom jag fyller år i augusti så är hon ute i god tid. Efter 2 minuter så kunde hon inte hålla sig utan berättade vad det var, en happy mondays skiva som det inte finns så många ex av. Magiskt!

Det här med presenter är tjejen rätt lustig på. Att köpa julklappar eller födelsedagspresenter och förvarad dom i lägenheten går inte, får hon en obevakad sekund så slits paketerna upp. Jag har lärt mig detta nu och gömde paketen på jobbet, dom hittade hon endå. Numera förvarar jag alla presenter i ett bankfack. Kul att se att hon är lika ivrig när det kommer till att ge presenter och att hon då ej heller fixar att hålla sig till högtidsdagen.

Nä nu skall jag jobba på så jag kan lämna götet i hyfsat tid och komma hem

/D

2 comments:

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»