Thursday, May 25, 2006

Sur!

Idag har jag varit sur och bitchig hela dagen, hittade ett gammal inlägg från den gamla goda tiden då jag alltid var glad trevlig och charmig. Det var bättre förr


Jag retar mig på....
Att jag precis har kommit tillbaka från simhallen utan att ha simmat. Väl där informerade personalen mig om att det var plask och lek och ingen motionssim efter kl 11. Baahh! Vafan kan inte ungarna rycka väskor och sniffa lim som andra välartade snorisar och låta simbassängen vara tillgänglig för oss behövande. Skall vi som sitter och dricker GT på kvällarna tvingas upp i ottan för att simma medans spädgrisungarna sitter och käkar färdigtuggad mat och kollar på teletubbies. Va fan ni är ju redan uppe dra och simma för bövelen så att ni är simklara och nöjda när vi vuxna vaknar vid 11 tiden. Blalbla ”men då missar vi ju teletubbies” hör jag någon polaren och pyret klädd ligist säga, hört talas om video? Spela in programmet om det är så jäkla bra, det går klockrent att kolla på när pappa kollar Royal league och dricker öl och äter chips som belöning för att han varit och simmat.


/D

1 comment:

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»