Friday, May 19, 2006

Smutsig och förnedrad

I natt så vaknade jag upp våldtagen smutsig och skändad. Av vem undrar ni? Brutala lönnmördare, bestialiska inbrottstjuvar. Nä min kära flickvän. Hon har ju en överdriven hörsel och har fått för sig att jag snarkar högt. Dom nätter jag inte snarkar så stör hon sig på att jag ser dum ut. Ja ni hör maken till påhopp! I natt så roade hon sig med att ta ett 20 tal kort på mig när jag sov. Jag känner mig smutsig och skändad! Måste jag spendera några timmar på nätet nu och leta efter kort på mig själv som hon har lagt ut. Jag kan se hur hon fnissande tar kort på mig private parts och sen skickar in det till någon voyeur site! Se på korten nedan! Visst ser jag rofylld ut, en grabb som med gott samvete kan sova på nätterna. Men no more nu sover jag med ena ögat öppet och likt sean Penn så kommer jag börja veva mot paparazzi om jag ser en kamera i facet något mer om nätterna.

/D Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»