Wednesday, May 03, 2006

Helg Rapport

Som jag nämnde häromdagen så var jag på en utbildning med jobbet i dagarna två på ett soft spya. Okej sådana där tillställningar kan bli rätt geggiga, typ enda gången som Svempa på lagret och Bettan på payroles går ut utan sin partner och passar på att fyllegegga. Men konstigt nog så vart det noll sånt. Jag gjorde mitt bästa genom att köpa fyra flak öl och ställa in vid bastun och bubbelpoolen men så vitt jag märkte hände nada. Lite trist annars är det ju grymt kul att tracka folk dagen efter där dom sitter med sin bakisångest och tokdesperat sitter och sms partnern sin, samtidigt som hängbröst möter gubbmage bilder flashar förbi deras ögon.

Så grymt skönt att komma hem lätt bakis och bara softa ner och helgmysa med tjejen. Dock så gällde det så klart att inte bli för gullig då hade hon ju genast annat ugglor i mossen så hade man fått sova på soffan på grund av blotta misstanken att min gosighet hade berott på skuldkänslor på grund att jag typ hade geggat med Bettan på payroles.

Tja vad hände mer i helgen. Övningskörning! Eftersom vår relation har överlevt 100 flyttar 456 besök på Ikea så tar vi oss nu ann det ultimata testet nämligen att övningskörning. Tjejen gillar inte när jag säger till hur saker och ting skall vara, jag gillar inte när tjejen säger emot när jag har rätt. Det här kan bli bra!

På söndagen så var det fotboll i Danmark. En grymt bra kväll med plenty of bira bra boll och harmoniska poliser. Lustigt nog så går det bra att gå på boll utan att hamna i bråk när inte Martin är med. Återigen ett bevis på att mange och jag är små änglar som har fått oförkänt dåligt image av våra tjejer som ser oss som busar när vi går på boll. Tyvärr så blev det inte helt succe eftersom vi ej fick tag i några biljetter utan fick se matchen på en pub. Martins fel så klart. Det var hans tur att styra biljetter, att grabben är i kina känns som en smått banal ursäkt. Jag var pub ansvarig och tog oss till en stilig och bra pub fullt med bröndby grabbar som eyebollade oss hela kvällen, som sagt boll när det är som bäst!

I övrigt så kan jag meddela att det är sommar i Göteborg idag! Varmt vacker och soft. Skönt att jag är så vältränad och redo för beach säsongen. Hoppas det regnar i malmö när jag kommer hem i morgon.

För övrigt så vann jag en sitt and go samtidigt som jag skrev detta inlägget. Många bäckar små! Nu har jag råd att gå ännu mer till ikea tjo!

/D

No comments: