Wednesday, May 17, 2006

Ge och ta!

Igår på väg hem från jobbet så ringer tjejen och säger att jag inte behöver storhandla som jag lovat, hon meddelar dessutom att hon lagat mat till mig och gjort i ordning täcke och kudde vid tvn. Genast så anar jag ugglor i mossan, har hon varit otrogen med min pappa kanske och har fått skuldkänslor? ;-)

Men nä så klart hade hon inte gjort något, utan det här är precis vad ett förhållande handlar om, ge och ta! För att verkligen uppmuntrar detta beteende så beslutade jag mig för att dels köra tjejen till sin pryl på kvällen och då även passa på att storhandla. Vilket i sin tur ledde till att tjejen i natt lät mig sova ut utan att väcka mig trots att jag tydligen andades lite små högt.

Som sagt ge och ta! eller terrobalans när det är som bäst.

Förkylningen bröt aldrig riktigt ut på allvar vilket är softish big time. Men det blir nog att softa och ta det lugnt idag för att vara säker att den inte börjar spöka igen. Jag är i gbg idag och i morgon och tyvärr är det som så att jag kan tvingas ut på stan ikväll för att kolla på boll. Bror min som jag bor hos ikväll är inte så förtjust i fotboll och det är ju CL final idag, ett måste liksom!

/D

1 comment:

Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»