Thursday, January 05, 2006

Well jag ber sååååå mycket om ursäkt

Igår fick jag för mig att vissa bloggen för min kära flickvän. Jag hade iofs inte förväntat mig champagne och ett blåsjobb men en liten klapp på ryggen för att jag endå är lite kreativ och skriver framför att porrsurfa eller spela bort våra pengar på poker trodde jag nog att jag skulle få.

Dock kan jag nu så här i efterhand konstatera att jag hade fel, hon vart lite små irriterad faktist. Hon tycker att jag ”överdriver” och fel citerar henne.

Som i mitt senaste inlägg där jag skrev att hon sa ”titta inte på priset” min kära har nu påpekat hur fel jag har och att hon aldrig skulle säga något sånt utan vad hon sa var ”stirra dig inte blind på priset”

Well jag ber om ursäkt nu förändras ju allt, hela andemeningen försvinner och jag tror alla inser vilken stabil och ekonomiskt besinnad flickvän jag har.

Jag hugger mig själv och avgår.

/D

No comments: