Wednesday, January 18, 2006

Borta bra men hemma bäst - typ

Så var jag hemma igen efter några dagar på resande fot. Så skönt att komma hem till sköna sängen och det obeskrivliga nöjet att bli väkt på nätterna för att jag ”snarkar” eller andas högt som jag brukar säga.

Okej jag har ju lärt mig att acceptera på nätterna knytnävarna i ryggen, knän och att tjejen sitter på mig och försöker stänga igen munnen på mig. Men i natt kom droppen som fick bägaren att rinna över. Hon sa till mig att inte ha huvudet på kudden, när jag vänligt informerade henne att jag fördrar att sova med kudde så tog hon min kudde ifrån mig. Skandal! Jag känner mig våldtagen smutsig och förnedrad. Mycket tål jag men när min kudde blir indragen i leken då jävlar!

Jag planerar hämnd!

I övrigt så är jag fortfarande sjuk sitter här på jobbet och snörvlar som värsta HIV sjuka liraren. Till råga på allt så tror inte tjejen att jag är sjuk, för att bevisa att jag minsann inte har ont i halsen så köpte hon en chipspåse till mig häromdagen. Dock står den fortfarande oöppnad vilket har fått tjejen att nästan erkänna att hon har fel. Att en chips påse överlever mer än 1 timme i vårt hem har aldrig hänt innan.

Slutligen idag på lunchen som vi spisade tillsammans så kläckte hon ”Du ser ut som du skulle kunna vara med i ett barnprogram” Jaha?
Det var ju ett tag sedan jag såg på barnprogram så det kan ju vara som så att kids tvlirare är assnygga men det lutar mer åt att hon gav mig en pungspark va?

/D

No comments: