Tuesday, April 25, 2006

gör om gör rätt

Om man gör något riktigt dåligt så slipper man ofta gör om det.
Om man är riktigt pinsam så slipper man ofta göra om det.

Ovan stämmer för typ 99% av alla människor dock stämmer det ej på tjejen. I lördags så var det ju ikea igen, jag var inte nöjd och glad om man säger så. Jag behövde liksom psycka upp mig så innan rulltrapparna så slog jag mig lite i ansiktet värmde upp tog några djupa andetag och så tog jag sats och kastade mig upp för trappan med skriket "Geronimo" Det var inte pinsamt nog för tjejen skall välja bort mig som sällskap på ikea i framtiden. Nästa gång skall jag gå naken på ikea.

Under helvetets rundan så surade jag som en hel dagisklass jag gick fel tappade bort mig själv och var allmänt misslyckad. Dock var jag inte misslyckad nog, nästa gång skall jag köra rally i glasavdelningen så jag välter om kull allt.

Jag hatar ikea så mycket att jag ville ifrån placet så mycket att jag inte ens ville äta korv.

I söndags så satt vi på en pub på centralen och väntade på att farfars tåg skulle gå, tjejen åt en hamburgetallrik jag åt inget. Fan när jag tänker på det så har jag tackat nej till mat två gånger i helgen. Kanske är jag döende? något måste vara fel på mig. Nu är jag orolig!

/D

3 comments:

Anonymous said...

Varför fixar ni inte allt ni behöver från IKEA på en gång? Det kan vara kul att gå där så där ngn gång ibland, men jag skulle inte heller uppskatta att tillbringa varendast helg där.

Anonymous said...

du åt ju halva den nämnda hamburgaren. sluta göra till dig så förbannat! moder theresa är död, ingen tycker synd om dig.

Dante said...

Fia - Sen orkanen Gudrun så har sveriges transportindustri lidit av en brist på lastbilar vilket då även har påverkat oss. Det finns tyvärr ingen möjlighet att få loss 25 lastbilar som kan frakta hem alla våra varor på en gång varpå vi tvingas att åka dit flera gånger för att få hem allt i omgångar.

Tjejen - Jag äter upp din mat endast för att jag vill stötta dig att behålla din fotomodells kropp. Jag offrar mig återigen för din skull.

/D