Monday, April 24, 2006

reklamera min helg!

Vilken fantastisk helg jag har haft!

På fredag så var det afterwork med skumpa helrör och billiga blondiner! Lördagen så var det fett med sovmorgon och sen var det party med näsgodis och drinkbuffe, söndagen var det fotboll med dom obligatoriska kravallerna, helt enkelt en magisk helg!

Nää just det ja jag håller på att bli vuxen.

På fredag så kom jag hem sent från min tjänsteresa, åt iofs jäkligt god lasagne somnade vid 24 tiden. Lördagen så var det besök på mitt favoritställe ikea. Söndag så besökte farfar oss och han dök ner vid 13 tiden och åkte vid 21, vi gick på opera, Fiagors bröllop som bara var 4 timmar lång. Kul om man gillar sånt kanske, personligen så tyckte jag storyn var banal sången förskräcklig och hela prylen fick mig att vilja skrika.
Så summerar jag helgen så har jag väl lökat iväg lite över 6000 kakor på möbler, opera brunch middag osv osv och jag har fan inte haft ett dugg kul.

För i tiden så kunde man ha riktigt kul för 6000 kr. Jag vill inte vara vuxen mer! Fast klart det börjar bli rätt fint hemma hos oss nu något man kanske inte ens med god vilja kan säga om min lya i stockholm. Så det finns ju kanske någon fördel med att bli stor iofs.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Som sagt så skickade jag också iväg 6000 dolares den gångna helgen. Dock spendades dessa lite andra ting.

Jag hittade ett nerreat hemmabiosystem där DVD:n grejar DIV-x så jag kan se alla skøna kravallfilmer du bränner åt mig (dock är det mer troligt att man vid den tidpunkten så sker kommer att kunna ladda ner filmerna direkt i hjärnan och spela upp dem på näthinnan, men men).

Detta gjorde ju att vår nuvarande DVD blev singel och för att den inte skulle sticka ner på Park Lane och ragga upp någon roppebjudande Svenne Cocos agerade vi själva matchmakers och køpte en liten vägg-TV till sovrummet.
Addera trådlösa hörlurar, lite antennkabel och annat tillhörande lull-lull så blidde det faktiskt 6 papp. Sex jävligt roliga lusentappar.

MO-HAAAA!!!

Dante said...

Grattis grabben! Nu kan din tjej ligga i sängen med grannen och kolla på tv och spana någon romantisk dvd.

För visst är väl du away from home nu några månader.

Vi som kan branschen vet ju att tv priserna faller lika snabbt som kalsongerna på en tonnårsgrabb som skall sexa första gången. mao om 4 månader när du är hemma igen så hade du fått samma prylar för 3 kakor. Dvs 3 kakor hade du sparat som du kunde köpt sprit och droger för.

Klantigt mange klantigt!

/D