Monday, April 03, 2006

Flyttad och klar!

Jag har haft en tuff helg och en grymt rought start på veckan men allt slit och släp är nu klart!

Tjejen och jag har nu flyttat, äntligen säger jag! Det har varit en jäkla massa flyttande dom sista åren och nu är det klart nu har vi en lya som är grymt nice och som vi redan trivs i (nåja just nu är jag jäkligt harmonisk och nöjd men jag kommer inom kort börja gnälla över diverse inredningskonflikter som vi har) för att ni riktigt skall tycka synd om mig så låt mig stolpa upp flyttarna under dom 3 år vi varit tillsammans (fan är det tre år shit vad tiden går)
1. Jag bor i stockholm, tjejen bor i malmö lya 1.
2. Tjejen flyttar till lya 2.
3. Tjejen flyttar till lya 3
4. Tjejen flyttar till lya 4, jag flyttar ner från stockholm
5. Vi flyttar till lya 5
6. Vi flyttar till lya 6
7. Vi flyttar till dagens lägenhet

Allt flyttande beror ju på att vi jagat det där perefekta förstahandskontraket som vi nu fått grymt skönt som sagt! Det som varit lätt slitsamt är ju att, som jag skrivit lite om innan att tjejen vägrar slänga något överhuvudtaget så min rygg är grymt sliten. Att vår relation har hållit genom alla dessa flyttninga och flyttstädningar och framförallt nu dom senaste 3 månaderna i den pyttelilla lyan är fan ett under!

Så efter en helg av flytt och slit och släpp så begav jag mig idag till Göteborg för att flytta kontoret. Tjoo det var ju kul att som omväxling få bära lite. Mina chefer tyckte att vi skulle skita i flyttbolag och ha flytten som en "rolig teambuildingdag"... Trust me det var svårt att sälja in den till säljarna men alla ställda upp som fan idag så nice! Nu är det flyttat och klart och vi har nu grymt softa lokaler mitt emot domkyrkan på västra hamngatan.

Men som sagt nu är det klart och jag är fett med nöjd!

I morgon blir det stockholm sen skall jag vara hemma i malmö några dagar och packa upp och komma i ordning och fortsätta träna. yes ladies and germs nu jävlar skall jag komma i form!

/D

1 comment:

Sus said...

DanneMan!
I morgon tränar vi igen...
Just nu ligger jag däckad med sviterna efter en buggrunda i lördagskväll = ryggskott!
Men jag är på benen i morgon igen!

Sus