Monday, April 03, 2006

lite svar på kommentarer

Svarar här istället för i gårdagens tråd, eftersom jag vet att martin är en så lat jävel att han aldrig hade hittat min svar om han tvingades skrolla.

Men först skall jag svara Anonymous som sa "krävande tjej du hittat. undrar alltid varför sådana krävande tjejer alltid har pojkvän... och vad som gör att vi andra är singlar.."

Anonymous - En relation skall vara en kamp för att den skall vara rolig! Blir allt för bra och man är för snälla och medgörlig så blir det boring! Det funkar några år men sen sitter man där med en missnöjd min och vet inte riktigt hur man skall få den där lilla kryddan i förhållandet och hepp så slutar det med att man klär sig i plast och hänger från några krokar i taket samtidigt som man kräks på varandra allt för att lyckas få en semi-erektion. Eller så blir man nudist och åker till tyskland och kör partner byten med något grymt sunkigt par allt för att relationen skall växa Vidare typ. Well diggar man sån så fine personligen så känns det som lite kamp i relationen är fan sund liksom eftersom man slipper gegga ner sig med ovan prylar utan kan ha spänning skratt och grått ilska i relationen.
Det är svaret på varför krävande tjejer har killar och vice versa.

Sen varför vi kommer in en relation är simpelt och svaret är falsk marknadsföring!Shit om jag sagt precis som jag var till tjejen så hade jag fortsatt varit singel och levt ett semidekadent liv med en blandning av drinkar och sunkragg. Men nu gick jag liksom inte upp till tjejen och sa att jag varit en morgontrött köttätande anti allt människa var enda riktiga intresse är sport och musik och fotbollsvåld utan jag åt sallad gick på museum fikade och var en jäkligt mysig kille. Well tjejen min gjorde ju något liknande och hepp så sitter vi här med lätt förvånad min men endå rätt nöjda eftersom vi får våran dagliga kamp. Men som sagt falsk marknadsföring är grymt bra om man skall ta sig ur singellivet.
Martin - Det låter som du har det rätt bra där borta! Men du skit i jobbet och kom hem istället fan fotbollen har ju börjat nu! Ni började med en stark 1-1 hemma mot häcken och vi fick bara 0-0 hemma mot öster bittert!
Rugby är fan grymt kul att kolla på och ännu roligare att lira! I England så är det om man skall hårdra det lite, Fotboll för workingclass och rugby (i alla fall rugby union) för public school boys dvs lite mer stil och klass, rugby league är ju lite starkare i northern england och hence lite mer down and dirty. Grejen är ju att när public school boys, typ lite advokater läkare osv osv drar iväg på sina rugby turneringar och deras polare hakar på för att kolla tja då blir det lätt geggigt.

Såg du förresten att jämo tycker sverige skall bojkotta wm och skita i att åka över. Ehh borde vi inte bojkotta hela eu då eftersom länder som tyskland och holland som är medlemmar har legaliserat prostitution. Fan jag är så jävla trött på alla idioter som tjafsar om fotbolls killar är roten till all ondska och att prostitution i tyskland uppstod bara och endast för att svenskar skall dit och kolla på boll. Stick och brinn säger jag bara.
Well i övrigt har det inte hänt så mycket här hemma i svedala, Du var ju fett med saknad i helgen fy fan vad jobbigt det var.
Softa mannen och ät inte ihjäl dig på ris nu!

/D

4 comments:

Anonymous said...

martin,

jag har en lägenhet ledig åt dig från och med den 1 juli. snabba på med upplevelserna och kom hem till malmö. det råder obalans bland knarkarna i jesusparken sen du lämnat stan.

Anonymous said...

Tillbaka i Hong Kong nu och dar funkar till och med den har bloggen.

Fan, blir nog ingen allsvenska eller lagenhet. Det kan vara sa att det omojliga ar pa vag att handa - pa mandag eller tisdag kanske jag har skaffat mig ett jobb. Far aterkomma...

tjejen,
jag har mailat jesusparkskillarna och sagt att om dom inte skarper sig sa kommer du att dra pa dig din fasaner-pa-stan-overall och ga ner och roja.

danne,
ja det var fan bra os dar och att england vann den stora finalen gjorde ju inte saken samre. Allsang till You'll never walk alone och Sweet Caroline osv.

Anonymous said...

du ska alltså undervisa bortskämda kinesiska rikemansbarn i den intelektuella diktaturen mainland china...grattis! well done, sosse. göran greijder är nu stolt över dig.

dante ropar i bakgrunden att han vill att du kommer hem.

Anonymous said...

Kan du fethaja, och pa fritiden ska jag lasa maos lilla roda och plaga Falun gongare.