Tuesday, April 18, 2006

påsken är slut

så var då påsken över och jag är tillbaka i gruvan. Hur var påsken min? Jo den var läskigt konstruktiv, vi besökte typ alla möbelaffärer i hela skåne exkluderat ikea. Som jag tidigare sagt så är ikea djävulens verktyg och jag fixar inte att besöka dom mer. Övriga möbelaffärer är väl kanske inte helle så där grymt roliga heller iofs men det är en helt annan division än ikea.

Det som har varit grymt imponerande är att tjejen och jag kom överrens om både en soffa och en hylla, utan att kalaset har satt oss i personlig konkurs samt att vi klarat att hålla sams och komma överrens om vad som är snyggt i vårt hem. Jag är faktiskt grymt imponerad! Så nu är det bevisat att det går att vara tillsammans trots att man inte är lika i allt, tjejen är en pedantisk perfektionist och jag är en slarvig doer. Skön mix som funkar jag menar en påsk i möbelaffärer i vi fortfarande är ett par det är fan inte tokigt.

I övrigt så helgade jag påsken genom att se mitt första big brother avsnitt någonsin. okej det var ju inte så imponerande men så värst chockande var det inte heller. Nä jag vill ha äkta skandaltv och jag tänker nu drafta ihop ett förslag till Tv3 om att börja sända "bunkern" en dokusåpa om kumla bunkern, det kan bli bra tv det!

Nä nu är det dags att slafa det vart quizz på puben och sen lite cl boll, vi fick en ynka tv eftersom alla ville se hockey. Vi fick ihop till 19 poäng vinnaren 19,5 poäng det kändes beigt! Allt var manges fel naturlich.

Martin - Jag vet inte om du läser här nu när du är i censurens land, Men jag vill lyfta fram att när mange och jag umgås utan dig så klarar vi av att dricka 3-4 öl se på boll och ha det gott, Inga poliser hälsar på, vi blir inte utkastade från några pubar utan harmoni. Jag känner att mange och jag har fått oförkänt med dålig pr av att vi umgåtts med dig.

Mange och jag skall nu anlita en prkonsult som skall sälja in oss och återskapa vår helgonstatus.


/D

1 comment:

Anonymous said...

Hehehe, bra jobbat där D. :)Hoppas Martin Läser ;) Ska ge honom en hint vid tillfälle om det går:)))