Wednesday, April 12, 2006

bahh

Jag anar en konspiration, frågan är vem den är iscensatt av.

Vi har ju flyttat kontor i Göteborg precis och bredvid oss så ligger det en pizza hut. Dom kör lunch buffé för 65 kr och då får man äta så mycket man vill. Idag regnade det och det var svinkallt i Göteborg och jag fick använda all min kraft för att gå förbi stället. Jag fixade det dock!

Hmm la ni märke till att när jag är själv då har jag disciplin när tjejen är med då släpper jag garden och köper ett gäng chipspåsar. Där satt den! Allt är tjejens fel, nice då vet jag det ;-)

Tydligen är det påsk i morgon det är ju rätt nice det bli hem till Malmö ikväll och sen så skall jag softa och slappa hela helgen för tjejen lär ju ha packat upp alla sin lådor nu så hemmet kommer vare en oas av harmoni. Typ.

För övrigt så ser jag ut som en mongo spaghetti på min jobbskjorta, jag har ju slutat med slips numera så jag kan inte ens dölja fläcken. Well jag får se det som en bra pryl att inte alla mat hamnade i magen utan en del på magen.
Tjoo

/D

No comments: