Thursday, April 20, 2006

Tjejer är skumma

Om jag skulle komma hem en kväll och erkänna för tjejen att kvällen spenderades med en trekant med tjejens mamma och tjejens bästa kompis så skulle jag få en ond blick en syrlig kommentar. Om jag skulle äta min middag ståendes direkt från pannan med en stor träslev så hade jag fått en rak höger sova på soffan i ett sekel och tvingas investera i min egna diamantgruva för att komma på speaking terms med tjejen igen. Är inte tjejer lite lustiga över vad dom blir snea över?

I övrigt så är jag sjukt besviken på fågelinfluensan här hade jag räknat med att alla fåglar skulle dö men jag ser fortfarande hur måsdjävlarna sakta men säkert börja ta över ribban igen och jag vet att dom kommer börja att terrorisera mig igen. Är det någon som har span på en sjuk fågel så ring för bövelen inte till myndigheterna utan pingla mig så kommer jag och hämtar och slänger ut den här i malmö så jag får lite lugn och ro.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Ja faan Daniel, snart börjar terrorn!
Jag, precis som du hade hoppats på att fågelinfluensan kunde göra nån j-a nytta...men nej, de jävlarna överlever allt!!
Isch och tvi!

Dante said...

Tone och sus ni blir härmed utsedda till måsansvariga och som ledande medlemmar i Ribban beach patroll så räknar jag kallt med att i sommar kunna sova med öppet fönster utan att väckas av måsar!

/D