Monday, April 24, 2006

Tjejen skall få lite cred

Jag skall faktiskt för andra gången i bloggens lååånga historia ge min tjej lite beröm! Hon har många fel och brister men en sak är hon rätt bra på hon är händig!

Jag är ohändig, hemma på lidingö så hade jag tejpat gardinerna rätt upp på väggen. Lite brun tejp och sen smack upp på väggen, det satt där någon månad sen trillade det ner och så var det att göra om prylen. Med tiden insåg jag att en gardinstång skulle jag ha varpå jag köpte en dock hade jag så klart inget måttband och stången jag köpte var för lång. Jag fick såga av den med min brödkniv det blev lätt snett sen hade jag inga sådana där hängar utan häftade gardinen runt stången. Dock hamnade den ena gardinen upp och ner i och med att skiten var häftad så fick det vara så. Så som sagt jag är inte så värst händig.

Så alla möbler har hon skruvat ihop helt själv. Ibland har jag gått förbi och hållit något, eller bankat på något ofta har jag svurit. Men hon har fan fått ihop allt och det trots att jag hjälpt till ibland! Jag är lätt impad av henne!

/D

3 comments:

Anonymous said...

alla tjejer får kärlek, smicker och diamanter av sina män, jag har fått en slagborrmaskin, en skruvdragare och en låda bits. dessutom har han lovat mig en vinkelslip och en slipmaskin. att vara fotbollsfru åt kim källström måste vara ett oändligt byte uppåt i mitt läge.

Dante said...

Sluta gnäll nu! Smicker kan man inte casha in på banken, en slaggborrmaskin kan du panta in och få cash för den dagen jag har jobbat ihjäl mig för att ha råd att köpa 100 nya möbler i veckan

Anonymous said...

Daniel!
Lite händig är du allt, du har hjälpt mig med ett köksbord, skruvat isär, burit upp o ner för trappor och skruvat ihop igen!

THANKS HONEY!!