Saturday, July 08, 2006

Växjö

Nu ligger jag här på vårt hotellrum i Växjö. I morgon gifter sig min lillasyster. När fan blev hon gammal nog att gifta sig? När fan blev hon gammal nog att dejta boys till och med? Om min sju år yngre syster gifter sig, vilket är en rätt vuxen pryl så måste det innebära att även jag börjar bli gammal. Fan vilken scary thought.

Förutom lite åldersångest så är alles bra med mig. Jag gav upp i veckan och hängde med på ikea trots mitt löfte till mig själv att ej gå dit något mer i år. Men jag gav upp som sagt jag insåg att jag aldrig hade fått en lugn stund och att vid varje tillfälle som vi skulle träffa nya bekantskaper (ehh bekantskapar? Vem fan säger så? Det låter som jag är 100 år gammal nu) så hade tjejen talat om vilken obstinat och knäpp pojkvän jag är.

I övrigt så har min första semestervecka flytet på grymt soft! Något som ej förvånar mig är att tjejen fortfarande har problem med den där svåra grejen att när väckarklockan ringer då skall man gå upp. Hon har lyckats fixa tre försovningar varpå jag väcks från min skönhetssömn för att köra henne till lund. Något som däremot förvånar mig lite är att jag varit och tränat varje dag. Ja vad den energin kom från det vet i gudarna.

/D

2 comments:

Anonymous said...

WHAT!
Tränat varje dag?
Utan att säga til mig?????

Hmm...revenge!

Dante said...

hehe jag har endast tränat själv av omtanke till dig!

Att ens föreslå att vi skall träna efter ditt jobb då du suttit inomhus och plågats en hel dag hade varit tjänstefel. Du har haft det bättre i solen.

Så jag har trots min morgontrötthet börjat dagarna med att träna, själv ensam och överigen. Allt för din skull Suss allt för din skull

Du kan välja valfritt sätt att tacka mig på ;-)

/D