Thursday, July 27, 2006

jag är gay.

alltså jag är inte gay. Men det är ju vad alla människor som ser mig när jag är ute måste tro.

Låt mig ge er några exempel.
AW i fredags, yours truly sitter ensam med tre tjejer.
Solning, moi sitter ensam med två tjejer
Weekend trip till bohus-Malmön, Mr Jag ensam tillsammans med fem tjejer

Alltså jag har blivit den där obligatoriska gaykillen som alla tjejgäng har som maskot.

Hur fan blev det så här? Missförstå mig inte nu tjejerna är trevliga som fan så klart! Det är mig själv jag anklagar. Tydligen så måste tjejen har ridit in mig såpass bra så att jag är dresserad och hyfsat trevligt nog att umgås med tjejerna. Men hands up grabbar som anser att trevlig är en epitet som man är stolt över.

Nä just det det blev jävligt ont om armar uppe nu. Nä vi boys vill vara farliga coola och så där lagom charmigt otrevliga. Sån är tydligen inte jag längre. Någonstans på livets slingra väg så tog jag en felsväng och gick från att var cool grabb till att vara en trevlig tjejkille hangaround. Baaah!

Nu sitter det säkert någon svenne cocosnöt som tycker det är ascool att hänga med tjejer för att dom är tjejer. Men alltså tjejer och tjejkompisar är olika saker måste jag påpeka. Jag kan inte med att titta på deras bröst ens, det är som om jag typ skulle kolla på en killpolares rumpa liksom offlimit. Well ni hajar hur lost och förlorad jag är till det manliga släktet.

Min ursprungliga plan var ju så här.
a) vara snäll och trevliga när jag träffar folk så tjejen blir stolt och vill ligga med mig
b) få tjejligan att inse hur snälla och trevliga killar är så att dom tar och skaffar sig en grabb så att när vi åker på nästa weekend pryl så finns det grabbar med som jag kan tävla med bråka med och vara grabbig med.

Men min plan har ju gått rent åt helvete! Vilken tjej blir sugen på att skaffa en grabb när dom ser mig sitta och äta cheescake och snacka om hur mycket PMS suger. Precis no one.

Så nu blir det en annan taktik! jag skall vara otrevlig dryg och grabbig. Typ när tjejerna på kvällen sitter i sina nallebjörnspjamasar och dricka tee och prata om dirtydancing då skall jag dyka upp naken som den dag gud skapade mig och trycka upp min erigerade penis i facet på dom och snacka offside regeln samt vilken som är den bästa grupp som creation records signade. Då hajar dom nog var en grabb är! och hepp skaffar dom pojkvänner som jag kan leka med så dom får vara ifred!

Kan bli bra det här!

/D


P.s

jag fick följande mess från tjejen nu på morgonen

"beröm för att man ibland tar sig själv till jobbet med halv sju bussen, för vilket jag behöver stiga upp 05:15, får man aldrig på din blogg! bara bannor får man."

Klart hon skall ha beröm! som för första gången den här veckan tog sig till jobbet själv. Detta fixade hon för att hon var duktig nog att gå och lägga sig på kvällen istället för att sitta uppe till småtimmarna. Så bra jobbat tjejen du är en äkta champion!

någon mer som vill ha beröm? Typ du där borta som varit duktig och kommit ihåg att andas

5 comments:

Anonymous said...

Kära Daniel,
Jag lovar att inte bara göra psykopattestet på män jag blir intresserad av, utan även ta hänsyn till om han skulle kunna vara en lämplig lekkamrat till dig. Eller så tar jag helt enkelt bara med mig någon av mina gay polare nästa gång jag ska på tillställning du också ska till.

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Anonymous said...

I like it! Good job. Go on.
»