Wednesday, July 12, 2006

En bra dag i cph!

Onsdag morgon och jag ligger här och är lätt bakfull, hur blev det så undrar ni. Mitt svar är att det är manges fel, igen.

I måndags skulle jag ju dra till cph men det blev nada med det eftersom www.casualclothing.dk ej har öppet på måndagar så istället cyklade jag en runda på 59.5 km det gick bättre än sist men var endå jobbigt. Så igår begav jag mig över till cph och tog den timmeslånga promenaden till casualclothing, som kan vara den affär som ligger mest ocentralt i hela världen.

Väl framme så hittade jag ett par softa skor


en snygg stone island tröja


och en pringle tröja som var grymt snygg dock hittade jag ingen bild på den.

Sen var det bara att knalla in till stan igen för att hugga en bira med Mange. Vi öppnade bra och drack öl så där bra som bara grabbar kan göra. Mitt i vårt ölande så piper det till i telefonen och det är tjejen som lägger in en order på macsmink. Eftersom jag ej vet var dom säljer mac och det faktum att tjejen inte svara när jag ringer eller messar tillbaka ställer ju till det lite. Utgångspunkten var ju så klart att öla vidare och skita i sminket. Dock var jag inte riktigt full nog för detta självmordsbenängna beteende så vi fick helt enkelt ta och leta efter macsmink.

Efter typ en halvtimme så hittar vi ett place och jag inhandlade dom där fyra vad det nu var för något. Sen gick vi tillbaka till ölandet. Mange och jag kommer skicka tjejen faktura för att den fylla vi byggt upp försvann och vi tvingades börja om från börja, vilket vi gjorde.

Vi hinkade bira och hade det gott sen drog vi vidare till en sportsbar och jag blev husslad av mange på pool, jag har aldrig riktigt lirat pool det var svårt. Vi bytte pub snabbt för jag ville inte folk skulle se mig efter den förutmjukelse jag utsatts för. På det nya placet vi hamnade så uppfann jag ett nytt spel så jag kunde få tillbaka min manlighet, leken vems tändsticka kommer närmast bardisken var därmed uppfunnet. Ett svårt spel på min ära! Det krävdes en förståelse kring glidbarheten på bardisken och att man ha nerver av stål. Jag vann och puben, som var allt för highclass för sådant beteende, fick uppleva min segerdans.

Jag försökte flera gånger åka hem för att umgås med tjejen, diska och dammsuga och ha kul. Men mange höll mig kvar och det är mao hans fel att jag blev full.

Tillslut så kom jag loss och så var det tåget hem och tyst som en mus krypa ner i sängen och sova, lätt onykter men nöjd med dagen!

I dag skall jag softa och se på touren, skönt med semester!

/D

3 comments:

Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymous said...

Keep up the good work. thnx!
»

Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»