Friday, July 14, 2006

Hemmafru Rules!

så var det fredag, det här med dagar blir lätt menlöst så här på semestern

Well jag har bestämt mig jag skall säga upp mig! Det här med att göra karriär och leka chef är boring. Jag skall bli hemmafru! Fan här kan vi snacka ett softish jobb ju.

Softa och chilla på dagarna och sen bara se till att käket står på bordet när tjejen kommer hem, easy as pie ju! Sen blir det ju dagar som denna, lätt jobbiga, då jag tvingast till tvättning men men det är endå softish att vara hemmafru.

Igår så gjorde jag en matträtt från ett recept! Det brukar jag liksom inte göra om man säger så. Baconlindadekorvar med curry couscous, fan vad gott det var! Det var väl typ det jag presterade igår och ett fett med bra gympass, sen vart det strand och tour de france och hepp så var gårdagen slut.

Idag så har ju tvättat som sagt och sen fick jag faktist ta på mig jobbkepsen ett slag och göra lönerapporten, sen stack jag ut och cyklade men fan vad det blåste så jag tog en kort runda på 3 mil. Nu skall jag chilla lite sen blir det väl lite tvättvikning och sen får vi se om det blir afterwork eller om vi går och ser thåström

Well busy life det här med att vara hemmafru.

/D

1 comment:

Anonymous said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»