Friday, June 30, 2006

Sommrigt eller gay?

Jo det är dagens fråga.

Strålande sol i malmö och jag vaknar upp och känner mig stark! Idag är sista dagen på jobbet sen börjar min semester! FYRA veckors semester i sträck! cracy skönt! Fan förra året vart det två veckor men jag fick in och jobba några dagar så det vart så där, året innan ingen semester året innan igen tror jag det vart en vecka. Så I need this, skall bli softish. Den enda smolket i bägaren att tjejen ej har någon semester.

Hur skall jag fixa att vara hemma utan att få skuldkänslor för att jag slappar? Sen hur många gånger kommer tjejen försova sig så jag tvingas köra till lund. Jag garanterar att det ej blir mindre än 5 gånger. Men iofs what the fuck då kan jag ju bara krypa till sängs igen.

Och om två dagar börjar tour de france! Skall bli grymt att kunna följa hela tävlingen. Jag tänkte plocka fram min racer och ge mig ut på några 4-5 mils rundor. Eller fan! jag skall börja dagen med en runda och sen softa ner framför tv och se på touren och fnysa över "va fan ulrich jag har ju bättre fart än dig ju"

Well är jag sommrig eller gay.
Svarta tiger låg skor
mörkblåa nudie jeans
Rosa skjorta (fuck nows vilket brand)
Mörkblå Cerruti kavaj
Z-tv frisyr från tidigt 90 tal ie peter Jihdie frisyr

I morse kände jag mig som da man! nu känner jag mig som en sunkig reklamare och en blandning mellan en gubbe och en brat utan någon känsla.

Fan jag hugger mig själv och avgår!

/D

7 comments:

Anonymous said...

har du köpt ny kavaj?

Dante said...

Jag köpa nya kläder? Skulle aldrig hända.

Nä det är ju den där kavajen jag köpte för typ två år. Yes I repeat två år gammal.

Jag är bered att ta en pepsi challenge mot dig att du inte har ett enda plagg i din garderob som är mer än två år gammalt.

/D

Dante said...

Förresten så är det samma jäkla kavaj jag har haft på mig den här veckan!

Du ser mig inte! Bläää. Fan jag är så ledsen och besviken att DU får server mig under hela min semester.

/D

Dante said...

Älskling! Du vet den där kostymen jag köpte för ett tag sedan där byxorna gått sönder.

jag ville ju vara ekonomisk och inte slänga kavejen men anvädna den fullt ut varpå jag idag gick och köpte byxorna.

Bra och ekonomiskt tänkt va!!!

Tyvärr så blev det lite dyrt typ 1500 kr. Men endå inte mitt fel tycker jag eftersom om man ser till det stora hela så var det ekonomiskt!

Puss puss!

/D

Anonymous said...

men den var ju inte blå och inte cerruti...

Dante said...

ta av dig solglasögonen inomhus!

Den kavajen jag har haft på mig i veckan den som har hängt på vid matbordet är Cerruti och den är blå. Alltså inte ljusblå utan mörkblå. Dock blå.

Jag har rätt du har fel.

Igen.

/D

Anette said...

Dante vännen, lär inte bli några probs för dig att cykla snabbare än Ullrich med tanke på att han blivit avstängd ;))