Thursday, June 08, 2006

Yes det blir vm!

Så jäkla kul det skall bli!

Fan lustigt att det var martin som röt och och sa till på skarpen att vi skulle ta tag i skiten. Jag menar martin grabben som inte skulle kunna fixa en piss-up in a brewery är på mig och magnus att vi är slackers. Men som sagt bra av martin att han såg till att jag fick tummen ur och tog tag i skiten.

Vår vi-skall-bara-överdagen grej landade slutligen på att vi drar iväg på måndag morgon och sen hem på onsdag. Jag fick tag i snorbilligt hotell, 2 nätter för 1500 kr och då hade det ju varit tjänstefel att inte stanna längre. Det blir mange och en av hans pals som hakar på ner.

Den enda smolket som jag kan se det är att Martin med alla sina brister trots allt har körkort vilket hade inneburit att vi hade varit två som delat på bördan att köra. Istället för martin så kommer Manges polare in och likt mange så verkar ju killen vara en slöröv och har inte körkort. Tragiskt jävla asfaltsbarn! När en annan lekte röda vita rosen så satt grabbarna i sandlåda och lekte med använda kondomer och knarksprutor, vilket tycks ha skadat dom såpass att dom accepterat att tunnelbanan är att acceptabelt transportmedel.

jag bad mange skicka iväg en fråga och checka om körkortsstatus och jag fick följande svar.
"
Vad fan tror du om mig? Körkort!? ICKE!"

Jag inser också att min bensinkalkyl kommer gå åt helvete, mange kommer ju försöka slå Chers rekord med mest antal klädbyten på en dag, som han själv säger "Jag har en skosamling med mig som får Imelda Marcos att liknas vid ett gatubarn a la Rio"

TJejen är ju så klart en pärla och hon kommer behöva uppmuntran eftersom hon nu tvingas vara utan mig i hela 3 dagar, jag är ju lika beroendef ramkallande som rökheroin så ni kan förstå att hon kommer lida, frågan är vad jag skall köpa åt henne, förslag!

Jag var inne på att sno en av manges blusar och ge till henne men insåg att hon har en bra smak varpå det hela faller.

/D

2 comments:

Anonymous said...

strunta i manges blusar; det går lika bra att du lånar mig 200 000 spänn.

Dante said...

Vad skall du med 200.000 till? Jag trodde du redan köpt din list från Norrgavel i trä?