Wednesday, October 10, 2007

Stäng din mun pojk!

Vår värld har blivit dekadent, ett förfall som bara blir värre och värre.

Förr i tiden på farbror Dantes tid så kunde man få sig ett hederligt blåsjobb utan massa krusiduller. Nu för tiden så måste man vara på tårna hela tiden nymodigheter dyker upp som skrämmer. Ni ungdomar som läser, och så dekadent tanten Anna, ni är ju säkert familjära med snowboling. Jag skall inte gå in på detaljerna så klart men jag har lärt mig den hårda vägen att somna direkt efter all form av sexuella kontakter är att föredra.

En sämre man än mig hade tagit denna lärdom till sin grav och inte fört sina knep vidare. Men jag är Dante, dvs en grabb som delar med mig och hjälper till. Jag är god. Tex så lär jag ut mina knep till min systerson. Som ni ser på bilden så visar jag honom när det är läge att stänga munnen, killen är klok han tar till sig och förstår.



Det kommer bli en bra grabb det där

/D

3 comments:

Anonymous said...

Tack, du gjorde min onyktra kväll fullständig men dina två sista inlägg.

Anonymous said...

Vad fin han är. Lär honom nu inge fula knep och trix.

Anonymous said...

Hallå, var är du pojk? Var håller du hus?