Wednesday, October 10, 2007

Kalsongerna from hell

Idag upptäckta jag den hårda vägen vad som händer om man ignorerar tvättstugan för tredje veckan i rad. Mina kalsonger var slut. Självklart sker detta den dag då hösten på riktigt kommit till malmö. Isande kyla gjorde att alternativet att go commando och låta det hårda kalla jeanstyget gnugga direkt mot mitt kön var föga attraktivt och ej ett riktigt alternativ för mig.

Vad göra? Jo jag erinrade mig att jag för ett tag sen gjorde ett felköp och köpte ett bar Björn borg kalsonger med kort ben och en storlek för små. Dessa kalsonger från helvetet går ju inte att ha på sig men jag fick nu i alla fall ta på mig dessa äckelkalsonger för att ta mig till en affär och köpa på mig mer kalsonger. Denna kort stund i kalsongerna från helvetet var obeskrivligt obehaglig. Det kändes som Dantes stora svarta fasa skulle vakuum förpackas för att spara utrymme. Till råga på allt så hade eran hjälte Dante slarvat med ansningen av punghår varpå en ansenlig hårväxt sticksig som fan gjorde att det kliade så jag höll på att bli tokig. När jag klev ur bilen så tog jag långa raska steg för att snabbt kunna komma till affären. Konsekvenserna av detta var att kalsongerna åkte upp i röven. Instinkten var ju att skicka ner en grabbnäve och hissa ut kalsongerna från det mörka svarta hålet. Men så kom jag på att jag är en gentleman och sådan beteende är föga gentlemannamässigt. Jag lät saken bero och med små trippande pygmé steg fick jag fortsätta färden till affären för att slutföra mitt ärende.

Affären jag besökte hade inte min vanliga modell utan jag fick prova något nytt. Alla ni boys vet ju att gå in ett par kalsonger är tyvärr inte lika kul som att rida in en oskuld, det är snarare allt annat en kul. Att gå in ett par nya kalsonger är en mardröm. Det skavar och är ett jävla massa jidder helt enkelt. Ja alla ni som är hängda som en häst och packar 79 cm stor svart fasa alá Dante vet vad jag pratar om.

Men nu har jag gått in kalsongerna hyfsat. Dom här kan bli bra.

Håll tummarna för mig.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Jaha ja, ni går in kalsonger ni? det var nytt. Själva går vi damer bara in skor. Mycket mer rumsrent!

Dante said...

Therrorese - fråga dina grabbpolare dom kommer alla bekräfta detta. jag lovar! ;-)

/D