Thursday, October 25, 2007

Jag har hittat en skavank

Det kan ju inte ha undgått någon vilken stilig varelse Dante är, jag är nästintill perfekt. Dock har även solen sina fläckar och jag har upptäckt en skavank på mig själv. Ja jag är lika chokad som ni.

Mina naglar på mina händer växer som ogräs, jag kan liksom nästan känna hur dom växer. Lägger jag handen på bordet framför mig och tittar riktigt noggrant på min händer så kan jag nog faktiskt se hur naglarna växer.

Detta irriterar mig lite faktiskt eftersom jag fått förbud att bita på naglarna så tvingas jag nu att klippa mina naglar var och varannan dag. Hur kul är det på en skala?

Skall det vara så här? Att gamla gubbar får hårväxt i näsan och örat, visst det har jag hört men att gubbars handnaglar plötsligt börjar sprintväxa har jag då aldrig hört talas om. Jag känner mig mycket förvånad över hela situationen.

I övrigt är jag fortsatt en stilig varelse.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Na men se där! En malmöit!

Dante said...

anastasija! en göteborgare om jag får be! dock levandes i exil här i malmö.

tyvärr har jag bott här nere så länge att jag börjar säga jaaauu.

Hemskt! ;)

/D