Friday, September 12, 2008

Helg!

Ja alltså tandläkare är ett underligt släkte. Nu har två tandläkare pillat borrat och våldtagit min mun i sammanlagt 2 timmar. Det känns som min mun har medverkat i en Blackzilla porrfilm.

Är dom klara? Har dom dragit ut min tand? Nope icke den sitter kvar och jag skall besöka en tandkirurg för att fixa till detta.

Sen jag blev 35 så har förfallet börjat. Jag är nästintill aldrig sjuk och att besöka läkare eller tandläkare har varit lika ovanligt som det är att träffa trevliga och harmoniska människor på IKEA. Och så pang boom är man 35 och så har jag varit hos dessa djävulens hantlangare sammanlagt 6 gånger inom loppet av någo månad.

Annars flyter allt på. Min K850 är vattenskadad och sönder så jag har får bära omkring på en gammal mobil från mitt förra liv. Min laptopp är sönder för andra gången. Man kan tycka att efter man har pröjsat 4500 för att rädda innehållet och köpa en ny disk så borde allt vara happy och bra. Men icke. Datorlös är jag.

Släpa med sig jobbetslaptopp kan man väl kanske göra men inte fan vågar jag herrsurfa med den datorn.

I helgen så får jag ta till spriten för att hålla mig normal känns det som.

/D

2 comments:

Jo tjena said...

Sup på Danne! Själv ska jag sova ruset av mig.

Sus said...

sprit lindrar tandvärk!
Sup på :)

Och du, sorry att jag inte hörder av mig i helgen. Tiden du vet...