Tuesday, September 18, 2007

Vilodag i dokusåpan Dante

Både blingen och Fröet kör en vika är mina läsare pryl just nu och dom får givetvis svar i massor. Jag kom ihåg när jag körde något liknande något år sedan och fick typ 4 svar varav hälften var spam. Jag är älskad.

I övrigt så är det intet nytt under solen i Dantes värld. Det händer idel nya spännande saker varje dag, ena dagen bergsbestigning, kiteflygning och så alla spännande fester och stimulerande sexorgies med galanta damer i tjugoårsåldern, Dante ligger i skall ni veta. För att ta ett litet break från alla äventyr så har jag idag jobbat och sedan släpa mig till gymmet och motionerat min vackra kropp.

Idag blir det tidigt isäng nya äventyr väntar no doubt i morgon.

Döden.

/D

4 comments:

Anonymous said...

Jodå Dante, det är klart du är älskad! Du hade nog bara en tystlåten publik back inte days. Jag läser nu iaf. :)

Anonymous said...

Och jag är jävligt glad att jag hittat hit =)

Dante said...

Petra! Du får mig att känna mig så internationel med en besökare från finland och allt!

Bling - Du är som en väldigt god pizza med en kall öl till tror jag. Mao en rätt braig lirare du med!

/D

Anonymous said...

I löööööve you Dante!!! :)