Monday, September 03, 2007

Bada är ett helvete.

Jag gillar er och ni gillar mig precis som det skall vara med andra ord.

Jag liter även på er och känner att ni nu är mogna att titta bakom den skinande riddarrustning som är Dante. Ni skall få ta del av en hemlighet som jag fram tills för 4 minuter sedan tänkte ta med mig till min grav. Vet ni vad jag gjorde i går? Jo jag tog ett bad. Alltså inte ett bad för jag skall vara en mysig och romantisk kille som iskallt räknar med att lite bubbelbad och lite badkarsrynkiga fingrar skall garantera att jag får ligga med något storbystad blondin. Det var ej heller något bad på den lokala simhallen där jag står och fluktar efter alla ensamma mammor. Nope jag tog ett vanligt hederligt pampering bad för min egna skull.

Jag kan inte ens komma ihåg när jag badade sist. Jag har aldrig badat i denna lägenheten och här har Dante bott i dryga 2 år. När badade jag innan dess, var det 5 kanske 10 år sedan? Varför badar inte Dante undrar ni lite spänt och spärrar upp era allra hemskaste det-är-måndag-och-vi-har-knarkat-och-spritat-hela-helgen- ögon.

Well så här är det, en redig karl är effektiv med sin tid. Det är föga effektiv att ligga i ett bad, oavsett hur många såpbubblor man har i sitt badkar. Den enda pampering en redig karl behöver är ett och annat blåsjobb från någon mindre noggrann dam, en pizza någon gång i veckan och att mästa mästarna vinner någon match då och då, och så ja den där mysiga nackmassagen man får i bastun efter gympasset av någon hårig medelålders farbror.

Men igår så fick jag då ett infall om att bada. Medans vattnet sakta fyllde badkaret så satte jag mig i soffan och ladda upp en grym playlist på youtube. Med datorn i famnen så gick jag in i badrummet. Allt var förberett för njutning. På ett allt annat än graciöst sätt så lätt jag min trötta gubbkropp sjunka ner i det till brädden fyllda badkaret. Det blev kaos, när man sänker ner än lättfet manskropp i ett överfyllt badkar så blir det inte bra. Hela badrummet fylldes av vattnet det fullkomlig forsade vatten över hela golvet. Jag kände mig klantig jag kände mig smutsig. Någon stans i bakhuvudet så erinrade jag mig något om Arkimedes princip, men nääää istället för att plugga in mig på grekiska filosofer så hade jag fokuserar andra storheter som kommit ut från grekland nämligen analsex och gyros, så jävla fel.

Efter att vattenkaoset lagt sig så försökte jag hitta den där njutningen som alla pratar om. Men nä den infann sig inte, det var inte skönt och njutbart det var trångt och obekvämt. Badkaret var uppenbarligen byggt för pygméer eller anorektiska fotomodeller, det var i alla fall inte byggt för äldra män med pondus. Mina spröda små pojkaxlar fick inte plats, jag kunde inte ligga på rygg riktigt utan fick ligga lite på sniskan, typ på sidan. Orutinerad som jag var så la jag mig på sidan så ansiktet frontade väggen, inte nog med att jag då inte såg laptoppen och alla eminenta filmer jag laddade upp, jag liksom hissade upp röven rätt i facet om någon stackare skulle gå in i badrummet. Föga bekvämt föga manligt. Att ändra ställning var ett aber, minsta felrörelse så orsakade jag bara mer översvämning. Hela kalaset var mycket obehagligt. För att slutligen hitta en liten bit njutning så tänkte jag onanera lite, det var svårt. Dantes 74 cm stora svarta fasta flöt omkring i vattnet likt en Anaconda och när jag så äntligen lyckades greppa den så insåg jag att självtillfredsställelse var föga aktuellt eftersom jag då hade orsakat mer översvämning. Så jag gav upp gick upp och med lätt ilskna steg så lämnade jag badrummet med löften att aldrig mer bada badkar.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha, jag skrattar på mig :)

Anonymous said...

Ungefär som när jag får för mig att bada....förutom att jag inte har nån 74 (?) cm lång svart fasa att jaga i badkaret. Det kanske hade vart trevligare att bada om jag hade haft det?