Tuesday, September 04, 2007

Gubbkissa rules

Man kan med all rätta sig att jag numera är en medelålders man. Vissa fördelar finns det med detta och vissa nackdelar finns det. Som ni alla vet så är jag ju en glaset är halvfull människa och ständigt glad och optimistisk varpå jag endast skall redogöra för vad det finns för fördelar.

I min ungdom, så kunde jag typ sitta och halsa öl i dagarna tre för att sen någon gång i veckan tömma blåsan. Numera så fixar jag inte ens att sova en hel natt utan att jag tvingas gå upp och kissa vid tre tiden varje natt. Så där står jag mitt i natten och med en dubbelhandsfattning håller jag om min stora svarta fasa och så tänker jag på det anna skrev häromdagen om att prostata besvär, jag känner mig ynklig och skröplig och på vägen tillbaka genom den kolsvarta lägenheten så brukar jag alltid slå tån i någon föremål som placeras ut av någon ond varelse nämligen tjejen.

Hold up säger ni, Dante du skulle ju tala om det postiva med att bli medelålders, det du beskriver nu låter ju tämligen tråkigt. Ja ni har rätt det jag beskriver nu är riktigt tråkigt och riktigt segt men så fort jag kryper ner i sängen igen så blir allt bra. Jag fullkomligt älskar det här med att vakna mitt i natten, då kroppen tror det är dags att gå upp och jobba igen men så garvar jag lite och så likt Sir Väs låter jag min smäckra herrkropp sjunka ner bland alla kuddar och täcken igen och så somnar jag om. Hajjar ni! Kroppen tror att det är dags att gå upp men jag bara pekar finger åt den och säger nä fuck you asshole, jag skiter i om du tror det är dags att gå upp jag tänker lägga mig igen och sova i minst 4 timmar till. Den känslan är priceless, det känns verkligen som jag lurar min kropp det känns verkligen som jag unnar mig själv sovmorgon.

Så dagens tips till er ungdomar, bli gamla så ni tvingas gå upp och gubbkissa på natten, i slutändan så blir känslan grym.

/D

No comments: